پاکستان میں تشدد: خواتین کے لئے


براہ کرم یہ پرنٹ یا دوسری عورتوں کے ساتھ اس کا اشتراک کریں، خاص طور پر اگر وہ ایک کمپیوٹر تک رسائی نہیں ہے.

پاکستان میں خواتین کو اقتصادی، سماجی، شہری اور سیاسی حقوق کی ضرورت نہیں ہے. خواتین تعلیم کا حق سے محروم کر رہے ہیں، اور یہ بھی ان کی شادی اور طلاق کو کنٹرول کرنے کا حق ہے. جو غربت میں پیدا کر رہے ہیں اور لڑکیوں اور عورتوں کو جنسی غلاموں کے طور پر بیچا جاتا ہے. انہوں نے یہ بھی بندوا مزدور کے طور پر شادی، عصمت فروشی، یا کام کے استحصال میں رہنے پر مجبور کر دیا جاتا ہے. اس سے ثابت ہوتا ہے کہ پاکستان میں خواتین اور لڑکیوں کے خلاف امتیازی سلوک ہے.

پاکستانی خواتین گھریلو تشدد اور جسمانی استعمال کی اطلاع، جو عصمت دری شامل ہے، پھینک ایسڈ، جلانے، اور “غیرت کے نام پر” قتل برداشت ہے. یہ اب بھی پاکستان میں وسیع پیمانے پر ہے. ایسڈ پھینک اضافہ ہو رہا ہے. حکومت کو تیزاب کی فروخت تک محدود نہیں ہے. یہ وہ لوگ جو اس کو استعمال کرتے ہوئے خواتین زخمی سزا نہیں ہے. “آنر” قتل روزانہ جاری ہے.

خواتین اور لڑکیوں کو جنسی غلامی میں فروخت کر رہے ہیں. پاکستان گھریلو مشقت کے لئے خواتین کی فروخت کے لئے اصل اور ٹرانزٹ ملک کے ایک ایسے ملک میں ہے، شادی اور جسم فروشی پر مجبور کر دیا. غلامی کے اس فارم کو جرم نیٹ ورک ہے کہ جنوبی ایشیا کے تمام میں موجود کی طرف سے منظم کیا جاتا ہے. دونوں مقامی اور اسمگل خواتین ہلاک کیا ہے اگر وہ جسم فروشی میں پیسہ کمانے سے انکار کر رہے ہیں. نوجوان لڑکیوں کی جبری شادی جاری. اگرچہ غلامی پاکستان میں غیر قانونی ہے، لڑکیوں اور عورتوں کو قرض یا تنازعات کو حل کرنے کے ٹریڈ کی جاتی رہیں. جیسا کہ بلوچستان کے بعض علاقوں پسماندہ یا غریب علاقوں میں لڑکیوں اور بازاروں میں خواتین کی فروخت ہے.

پولیس کی حراست میں عورتوں کی جسمانی استعمال کی اطلاع پاکستان میں اکثر جاری ہے. پولیس اصلاحات کے وعدوں کے باوجود، پولیس دمکانا، ہراساں کرنے اور توہین قیدیوں پر تشدد کا استعمال جاری رکھیں. انہوں نے یہ پیسہ یا معلومات کو نکالنے کے.

تقریبا خواتین کے حقوق کے لئے کوئی مثبت تبدیلی نہیں ہوئی ہے. پاکستان میں حکومت اب بھی ریاست کی تحویل میں بدنام خواتین کے لئے کافی تحفظ فراہم کرنے کے ناکام ہو جاتا ہے، اور خاندان اور کمیونٹی میں اصل میں، تشدد کے متاثرین کی تعداد بڑھ کر ظاہر ہوتا ہے. بہت کم جو خواتین غیرت کے نام پر قتل اور دیگر گھریلو تشدد سے بچنے کر رہے ہیں کی مدد کرنے کے قوانین ہیں. خواتین کے لئے محفوظ گھروں کی کمی ہے. والدین جو شادی میں انتخاب کی آزادی خواتین کے حقوق کو قبول نہیں کرتے ہیں کی طرف سے خواتین کو بچانے کے لئے، کے لئے قابل اعتماد قوانین کی عدم موجودگی ہے. ریاست کی طرف سے قابل اعتماد اور فوری طور پر تحفظ کے ایک غیر موجودگی ہے.

یہ قابل قبول نہیں ہے.

اگرچہ کچھ ترقی ہوئی ہے، بہت کچھ کرنا باقی ہے. مزید خواتین کو ان کے حقوق سے آگاہ ہیں، پاکستان کی خواتین کے حقوق کے گروپوں کا شکریہ، خواتین کام کر رہی ہے، اور انسانی حقوق کی تحریک ہے.

تاہم، Samia سرور اور بہت سے دوسرے کے قاتلوں کو ڈاؤن لوڈ، اتارنا، مفت رہتے ہیں. (www.amnestyusa.org / خواتین میں معافی چاہتا ہوں، یہ انگریزی میں ہے)

پارلیمانی ایکٹ ہے جو کہ واضح طور پر ڈاکو “غیرت کے نام پر” جرائم چاہیے تھا منظور نہیں کیا ہے. پاکستان کے انسانی حقوق کمیشن کی طرف سے ایک سروے میں، اس کی رپورٹ کیا گیا ہے کہ سال 2000 میں عورتوں میں سے تقریبا 90 فی صد کا پتہ نہیں وہ طلاق کا حق حاصل تھا. اس میں خواتین ہیں جو اعلی تعلیم کی گئی ہے!

پاکستان کی حکومت نے “غیرت کے نام پر” جرائم کی مذمت سمیت خواتین کے حقوق کے تحفظ کے عام بیانات بنا دیا ہے. پاکستان اسلامی نظریاتی کونسل سے پوچھا گیا کہ کیا “غیرت کے نام پر” قتل اسلام کے مطابق حلال ہیں. یہ 2000 ء میں ایک خط میں جواب دیا

انہوں نے کہا کہ اگرچہ ویبیچار اسلام کے مطابق کبیرہ گناہ جس کے لیے اسلام نے بہت سخت عذاب مشروع ہے میں سے ایک ہے، کسی نے بھی اس قانون کی طرف سے دوسروں کو سزا کی اجازت ہے کھدرای قتل، کوئی بات نہیں کیا مقصد ہے. قتل کے طور پر ایک ہی ہے “.

تاہم، قانونی اور طریقہ کار تبدیلیاں نہیں ہو چکے ہیں. ہے کہ خواتین کے خلاف امتیازی سلوک کے قوانین کے نرسن کے لئے انسانی حقوق کی تنظیموں کا مطالبہ کر رہے ہیں. ایک مثال کے طور پر زنا آرڈیننس اور ثبوت ایکٹ ہے. ایک اور Qisas اور Diyat قانون ہے. اس قتل کے شکار کے خاندان مجرم کو بخش دے اور استغاثہ سے اسے بچانے کے کی اجازت دیتا ہے ہے.

یہ قابل قبول نہیں ہے.

اگر عورتوں کی جا رہی ہیں ایسڈ کی طرف سے ہلاک ہو گئے ہیں یا جنسی غلامی اور شادی کرنے پر مجبور کیا جا رہا ہے، تو وہ پاکستان جب تک ملک میں خواتین کے حقوق کو قبول کرتا ہے سے فرار ہونے کی ضرورت ہے.

.

یہ انگریزی میں ایک بلاگ (پھر، میں معافی چاہتا ہوں) جس میں فرار پاکستان کہا جاتا ہے کے بعد تیار کیا گیا ہے:
http://escapepakistan.blogspot.com/

یہ سال 2009 میں لکھا گیا تھا تو میں جانتا ہوں کہ اگر معلومات ابھی بھی اچھا نہیں ہے. میں نے اس میں سے کچھ کا ترجمہ کرنے کی کوشش کریں، اگرچہ مصنف شاید اردو بولتا ہے اور اگر تم نے انہیں انٹرنیٹ پر پیغام:

ہیلو، ریڈر!

اس بلاگ کا مقصد پاکستان سے بچنے کے لئے اور ایک مہذب اور محفوظ زندگی کا پیچھا درکار تمام معلومات فہرست ہے.

میں نے طریقہ کار میں میری امیگریشن کی درخواست دینے کیلئے کیا تھا درج ہے. میں ہے:

پیدائش کا سرٹیفکیٹ
لاہور میں پاسپورٹ (لاہور)
پولیس سرٹیفکیٹ
ڈرائیونگ لائسنس
سرکاری دستاویزات
شادی سرٹیفکیٹ اندراج
پاکستان کے خارجہ امور کی وزارت کے ذریعے تصدیق
ایچ ای سی کے ذریعے ڈگری کی توثیق

اور … مزید

طریقہ کار میں سے کچھ میں ان کے لئے بھر نہیں تھا. میں اپنے حلقہ سے ذاتی اکاؤنٹس میں شامل ہوں گے. یہ عمل قابل اطلاق اور (لاہور) لاہور کے لئے درست ہیں.

کے علاوہ، آپ اپنی کہانی کا تعاون، جو میں یہاں سے شائع، زیادہ سے زیادہ لوگوں کی مدد کرنے کے لئے کر سکتے ہیں.

ایک اچھا دن ہے.

http://escapepakistan.blogspot.com/2009/10/how-to-get-birth-certificate.html

ایک پیدائش کا سرٹیفکیٹ حاصل کس طرح

تجویز کردہ تقاضے:
1. پیدائش کا سرٹیفکیٹ فارم
2. والد NIC
3. ماں NIC
آپ کے NIC سے پیدائش کا سرٹیفکیٹ کی درخواست اپنے والدین کی طرف سے پیش کیا جاتا ہے پر غور نہیں کیا جائے گا.
نوٹ: اس بات کا یقین کر لیں کہ آپ کو اپنے آپ کے وزٹرز کا ایک ہفتے کے اندر اندر رجسٹرڈ کی گئی ہے. تم نے اپنے والدین سے اس بات کی تصدیق کرنے کی ضرورت ہے.
یہ رجسٹریشن تاریخ (Tareekh ای Indraaj) بہت بہت ضروری ہے. اگر اس تاریخ حکومت کے ڈیٹا بیس میں موجود ہی نہیں ہے، یہ ایک مسئلہ ہے. اور ہر مسئلے کے لئے ایک قیمت ہے. تو تیار ہو.

1. اپنے علاقے کے ناظم کے دفتر میں جاؤ. (اگر آپ کینٹ کے علاقے میں پیدا نہیں کیا گیا)

2. مندرجہ بالا دستاویزات کی کسی کے ساتھ انہیں فراہم کریں.
قیمت: روپے. 1200 / – (لیکن 800-900 طرح ایک کم قیمت بھی ایک درست فیس ہے)
ایک یا 2 دن کے اندر اندر: وقت

: دیگر
1. سٹی ٹاؤن ہال کے پاس جاؤ. تمام ریکارڈ اور معلومات کے لئے سب سے بہترین جگہ ہے.

ٹاؤن ہال ہال / شہر ایک بڑے نقشے میں دیکھیں.

pepal درخت اور انسان کے تحت ہدایات کے لئے پوچھو کرنے کے لئے آپ کو درست شخص کی طرف اشارہ کریں گے.

3. اس شخص کو تمام مطلوبہ دستاویزات کو جمع، اگر آپ رجسٹریشن تاریخ کمپیوٹر ریکارڈ میں موجود ہے اس بات کی تصدیق کریں اور آپ کو مطلع کریں گے.

4. اگر سب کچھ اچھی طرح سے جاتا ہے، آپ کو آپ کی پیدائش کا سرٹیفکیٹ پڑے گا:
قیمت: روپے. 1200 / –
وقت: 3-4 دن
نوٹ: اگر رجسٹریشن تاریخ نہیں پایا جاتا ہے، کی قیمت 2-3 اوقات جاتا ہے لیکن یہ اب بھی ہے سمجھوتا.
مندرجہ ذیل ہے جو پیدائش کا سرٹیفکیٹ کی طرح لگتا ہے

http://escapepakistan.blogspot.com/2009/10/how-to-get-police-character-certificate.html

پولیس کریکٹر سرٹیفکیٹ کیسے
(لاہور) لاہور میں پولیس سرٹیفیکیٹ حاصل کرنا حیرت انگیز آسان اور سادہ ہے.

آسان اقدامات یہ ہیں:
کی ضرورت:
1. 4 پاسپورٹ سائز تصاویر
2. ایس ایس پی جہاں آپ جاتے ہیں، اور سب پتہ ہے کہ تم رہ رہے ہیں کا ارادہ رکھتے ہیں کی وضاحت پولیس کو ایک درخواست ہے. (اس کے ہاتھ سے لکھا جائے کیا جا سکتا ہے)

3. درست پاسپورٹ
4. نادرا قومی شناختی کارڈ
5. پولیس سرٹیفیکیٹ فارم، ایس ایس پی کے دفتر میں دستیاب

مرحلہ نمبر 1. پولیس سرٹیفیکیٹ فارم پر آپ کی معلومات رکھو اور ایس ایس پی آفس جاؤ، لاہور (لاہور). جگہ گورنمنٹ کالج کے قریب ہے، لاہور (لاہور)، ملتان روڈ:

ایک بڑے نقشے میں ایس ایس پی آفس

مرحلہ نمبر 2. احاطے میں داخل ہونے کے بعد، ٹھیک ہے کی باری ہے اور ایک بڑے کمرے میں آگے بڑھنے.

مرحلہ 3. انہیں پولیس سرٹیفیکیٹ فارم، تصاویر، اور درخواست کرو. ذاتی آپ کو 4-5 دن کا وقت دے گی. جو عام وقت ہے اور یہ 1 دن کو کم کیا جا سکتا ہے اگر آپ کو نقطہ نظر ہے.

مرحلہ 4. ایک پولیس افسر نے چند دنوں میں آپ کے گھر میں آپ کا دورہ (وہ اذان سے پہلے آنے والے ہو سکتا ہے). انہوں نے آپ سوال پوچھ کی طرف سے پولیس سرٹیفکیٹ فارم کو پر کریں گے.

مرحلہ نمبر 5. 4-5 دنوں کے بعد ایس ایس پی دفتر جاؤ، اور ایک ہی کمرے میں جاؤ.

مرحلہ 6. آپ کی درخواست کو تلاش کریں اور اسے مہر اور بیچ میں عرض کئے گئے. یہ بیچ کے ایس ایس پی لاہور (لاہور) کے سامنے میں ظاہر کریں گے.

مرحلہ 7. ایک قطار ہے اور ایس ایس پی دفتر، جو آپ کے نام کو فون کریں اور سرٹیفکیٹ پر دستخط کریں گے.

8 قدم ہے. آپ کو امیگریشن کے لئے ایک پولیس کا سرٹیفکیٹ ہے.

http://escapepakistan.blogspot.com/2009/09/how-to-get-pakistan-passport.html

ایک پاکستانی پاسپورٹ کیسے حاصل
یہ مراسلہ لاہور (لاہور) جو اٹھ جلد ہی احساس ہے کہ فرار ضروری ہے کافی میں رہنے والے پاکستانی شہریوں پر لاگو ہوتا ہے.

پاکستانی پاسپورٹ اب ڈیجیٹل ہے. اس کا مطلب یہ ہے کہ میرے جیسے بدقسمتی سے لوگ ہیں جو پرانے پاسپورٹ کی ضرورت تھی کیا جائے گا اسے دوبارہ بنانے کے لئے. لیکن لوگوں کے لیے جو پرانے پاسپورٹ ہے کوئی خاص عمل ہے. ہی عمل کو لاگو ہوتا ہے.

چیزیں جو آپ کی ضرورت ہے:
1. رو. 3000 / – کیش.
2. شناختی کارڈ چند فوٹو کاپیاں کے ساتھ.

ملوث اقدامات کی فہرست ہے:

صبح میں مرحلہ نمبر 1) تقریبا 9 ذیل کے طور پر گارڈن ٹائون میں مارکیٹ برکت کارروائی:

یہاں آپ کو نیشنل بینک آف پاکستان کے حاصل کر سکتے ہیں:

دیکھیں نیشنل بینک، ایک بڑے نقشے میں Barket مارکیٹ

یا تو
ا) خالی بھر ہے اور باہر بوت پر جمع فارم کو دے کے باہر ایک بینک گارڈ تلاش کریں. جی ہاں، یہ ایک لمبی لائن ہے!
وقت: 10-15 منٹ
قیمت: روپے. 2230 کچھ پاسپورٹ کی فیس + روپے 70 (پرکرامی) ایجنٹ کی فیس = روپے ہے. 2300
OR
ب) ایک ایجنٹ (لکڑی کے بینچوں پر بیٹھے لوگوں کو) آپ فارم کو حاصل کرنے کے لئے اور واجبات ادا کریں جبکہ آپ کی چھایا میں بیٹھ بولو.
وقت: قطار پر منحصر ہے.
قیمت: روپے. 2230 کچھ پاسپورٹ کی فیس

موہردار رسید جو کہ 2-3 ماہ کی طرح کے لئے درست ہے.

اب آپ کے گھر یا پاسپورٹ آفس میں منتقل کر سکتے ہیں.

مرحلہ نمبر 2) پاسپورٹ آفس گارڈن ٹائون میں خواتین، لاہور (لاہور) کے لئے کالج Himayat اسلام کی پشت پر واقع ہے. یہ نیشنل بینک یا برکت مارکیٹ سے چلنے فاصلے ہے. کار پارک ایک بڑا مسئلہ ہے. میں پاسپورٹ آفس (OH اور اس کے مفت) کے طور پر ایک ہی سڑک پر اس کالج کے سامنے پارک کی سفارش کریں گے. ذیل میں دفتر کا جائے وقوع تلاش کریں:

یہاں آپ یہ کر سکتے ہیں:

یا تو

ایک. پولیس رسید دکھائیں اور احاطے کو درست کرنے کے لئے قطار کو تلاش کرنے کے لئے درج کریں. قطار میں سے کچھ حصہ سایہ میں ہے. دوسروں کو اتنی خوش نہیں ہیں.

یا

ب. کے احاطے کے باہر ایجنٹوں کو تلاش کریں. وہ رومنگ اور کلائنٹس، یا لوگ بینچوں پر بیٹھے دیکھ کر پایا جا سکتا ہے ہے. ایجنٹ روپے کا مطالبہ کریں گے. 700 + (مکمل طور پر بات چیت (تجویز کردہ). سودا، اور جو بھی قیمت اور طریقہ کار آپ کے لئے سب سے پسند ہے، آپ کو حتمی شکل دینے وقت یہ لیتا ہے 15 منٹ ہے. کر سکتے ہیں آپ کی گاڑی میں یا خوبصورت گرین پارک میں سایہ کے تحت انتظار.

مرحلہ 2 کے پیداوار میں ایک ڈیجیٹل ٹوکن ہونا چاہئے. یہ ٹوکن ضروری ہے! یہ مت کھو! یہ ٹوکن ایک تاریخ ہے جس پر آپ کو پاسپورٹ آفس دوبارہ کا دورہ ہے بھی ہوگا.

پاسپورٹ آفس میں مرحلہ 3). احاطے میں درج کریں اور براہ راست آگے بڑھنے کے بہت سے لوگوں کے ساتھ ایک بڑے کمرے میں. یہ اچھی بات ہے کہ اس کمرے میں واتانکولیت ہے اور کافی کرسیاں ہے. کوئی ایجنٹوں کے اس مرحلے میں ملوث رہے ہیں، لیکن اس نقطہ نظر لاگو ہوتا ہے (اگر آپ انتہائی انتہائی درجہ بندی سیٹ میں کسی کو درجہ بندی). یہ سب کچھ تسلسل میں جاتا ہے. آپ کے ٹوکن نمبر کہا جاتا ہے اور (اگر مجھے یاد ہے) ظاہر ہے.

اقدامات سادہ ہیں. 4 بوتھس ہیں اور آپ کو ان میں سے ہر ایک کے ذریعے ہی تسلسل میں جانے کی ہے.

میں. اپنی انگلی کو اسکین.

II. آپ کی ڈیجیٹل تصویر لیا ہو جاؤ. جی ہاں، آخر میں آپ کو لینے کی ضرورت نہ
ان پاسپورٹ سائز تصاویر!

ة. آپ کی آبادی کی تصدیق (نگرانی کی وجہ سے کچھ فرق ہو سکتا ہے کی ضرورت ہے). یہ ڈیٹا نادرا کی طرف سے نکالا ہے.

IV. ایک افسر سے تاریخ حاصل کریں. مجھے پتہ نہیں کیوں اس بوت موجود نہیں ہے. وہاں کیا اتنا بھی نہیں ہے، لہذا صرف افسر. وہ تمہیں دیکھتا ہے اور اپنے پاسپورٹ لینے کے لئے ایک تاریخ کی تفویض کرتا ہے.

گھر جاؤ.

جو بھی تاریخ کو اپنا پاسپورٹ جمع کرنے کا ذکر ہے ایک اعلی کا موقع (98 فیصد) دیر 3-4 دن ہو گا ہے. میرا دیر ایک ہفتے کا تھا اور میں نے وہ سیکھا 3 دوروں کے بعد.

تو آپ کا ذکر تاریخ پر پاسپورٹ آفس تکیا دن +. پولیس نے آپ کی رسید دکھائیں. احاطے میں درج کریں اور ٹوکن حاصل کرنے قطار ماضی انتہائی حق پر منتقل کرنے کے لئے،. وہاں آپ کو ایک بوتھ اور کچھ لوگ پہلے ہی وہاں ان کے پاسپورٹ کا دعوی ملے گی. پاسپورٹ 10 بیچ یا ایک ہی تعداد میں کے حوالے کیا جائے گا. جلد از جلد آپ کو شروع کرنے کیلئے، بہتر ہے. بیچ آپ کی رسید پر مشتمل ہے. اور اگر آپ کا پاسپورٹ تیار ہے آپ کو آپ کو اصل شناختی کارڈ دکھا کر اسے جمع کر سکتے ہیں. اگر نہیں، تو وہ آپ کو ایک نئی تاریخ تفویض کرے گی.

اچھا ہے! آپ کو آپ کی ڈیجیٹل پاسپورٹ ہے. معلومات کے بعد کبھی کبھی یہ غلط چھپی ملےگا کی تصدیق کریں.

یہ معلومات مئی 2009 تک درست ہے. مجھے یقین نہیں عمل / کے نظام میں کوئی تبدیلی نہیں ہے.

Categories: Foreign Language (Translations), Indian/South Asian, Marriage/Monogamy, Murder, Patriarchy, Politics and Current Events, Pragmatic Activism, Radical Feminism, Violence and Abuse, اردو (Urdu) | Tags: , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: